Questions And Answers Part 3

 
 
 
Vilken linje går du på gymnasiet?

Jag går hantverksprogrammet med inriktining florist.
 
Vad tycker du bäst om skolan?
 
Det som är det bästa med skolan är mina underbara klass kompisar, dom får mig både att dö av garv men dom ger mig också en del hjärtattacker.
 
Har du någon favoritlåt?

Favorit och favorit vet jag inte, men det som jag lyssnar mest på just nu är "Sleep walking och Alligator blood med Bring me the horizon" och "Eighteen cool med Hoodie Allen".
 
Är du kär i någon? Vem?

Jao du, jag vet inte...kanske..kanske inte är mitt svar på den frågan. Ni kanske kan få svar på det någon gång i framtiden ;)
 
Bästa maten i skolan?

Oj, jag vet inte...det är inget fel på skolmaten men har aldrig gillat skolmat.
 
Vilka kommer du överens med i klassen?

Om jag ska vara ärlig så kommer jag överens med alla mer eller mindre, jag har hamnat i en skitbra klass där alla gillar varandra!
 
Detta var några frågor, om ni vill ställa fler frågor skicka frågor till min mail:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0