Fina Katja och jag

Idag hade vi skolfotograferingen 
 
 
idag så började jag lipa "asgarva"....
Det var så här:
Jag o Nora satt på lektionen...plötsligt kommer 
ett pappersflygplan mot mig o jag bara
-va fan gör du Elin
Då så går Elin o hämtar pappersflygplanet som hamnat brevid Nora...då ställer sig Elin mot Nora...o Nora bara...du kastar fan inte den där...vad gör hon då Elin jo hon kastar den så Nora nästan får den i ögat...o då tar Nora planet..o Elin försöker ta tillbaka den så tar Elin plötsligt Noras dricka o ska dricka ur den....då skriker Nora ge tillbaka den...o efter det faller jag o Nora i asgarv o båda skrattar så mycket att vi får ont i magen...o jag börjar gråta!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0