En inspirerande person

Hej mina läsare!
Nu ska jag berätta om en förebild som jag har inom bloggvärlden!!!
Jo en person som jag avgudar!!!! 
Alexandra Nilsson även mer känd som Kissie
Denna fantastiska person är en stark och underbar person som jag ser upp till!
Jag har läst kissies blogg så länge jag kan minnas och jag älskar hennes sätt att skriva och uttrycka sina känslor. Jag förstår mig inte på personer som skriver illa om henne! Kan någon förklara VARFÖR gör ni det!?
Men i alla fall, kissie är en person som man aldrig kan tröttna på, det är så himla mysigt när man kommer hem efter en jobbig dag, att bara sätta sig med datorn eller mobilen och läsa hennes blogg! Varje gång man gått in och läst så blir man alltid så himla glad och inspirerande av henne. Jag hoppas att hon alltid kommer att blogga och det bästa med henne är att hon alltid vågad vara sig själv hon är inte rädd för att vara sig själv!
Jag är glad att kunna säga att jag är svensk eftersom vi har våran fantastiska kissie!!!!
Läs hennes blogg på
www.kissies.se
Kissie och sin chiuaua Chloé


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0