känslor!

Hur många känslor kan det finnas!?
När man är så glad och lycklig som man kan bli så kan man trilla över den lilla kanten från jätte lycklig till att man blir så nere...
Vissa dagar så kan man bli så himla ledsen så man bara vill försvinna under täcket och aldrig komma tillbaka, men det är då det finns ÄKTA vänner. Sånna som bryr sig!!
Önskar att det inte fanns idioter, men det kan man aldrig undvika! För det kommer alltid finnas idioter till allt!
Att vara glad och lycklig när man umgås med andra som man gillar är den bästa känslan som finns!!!
Kommer alltid att finnas för dom som behöver mig!!!!!!
Gråter fan varje gång mina kompisar mår skit!!!
Jag säger bara en sak..om ni är ledsna kan ni alltid komma till mig! Lovar att ni ska få min axel att gråta emot om ni behöver, ni kommer få en eller flera om ni behöver, gör vad som helst för att inte se er må skit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0