:(

På senaste tiden har jag känt mig nere, har inte vart på humör, vart ledsen, arg. Jag vet kanske vad det beror på, eller jag vet inte...känner inte för att ha något samtal, känner att ingen kan göra mig glad, mår allmänt skit! 
Jag försöker jämt att vara glad för att folk i min omgivning inte ska se och själva bli nerdstämda. Det bästa är egentligen att bara vara för sig själv och undvika andra, det kanske är bäst så. För allt kommer bli bra tror jag, eller inte allt...vissa saker kommer aldrig bli bra. Hoppas att ni tar hand om er själv medans ni kan, för någon gång kommer det hända något som ni kanske kommer ångra! Jag har gjort vissa saker jag ångrar, men det finns endel saker jag aldrig kommer glömma! 
Ta vara på alla dom härliga sakerna som sker, ta hand om dom i din närhet, för vem vet...någon kanske tar hand om dig! 
Ta hand om er alla!!!! Och glöm inte vilka som är viktiga för dig, mem glöm inte dig själv också!!!!
 


Kommentarer
Madde

Gumman lilla, jag finns här om du vill prata... glöm aldrig det <3 Jag älskar dig överallt annat såå kommer alltid finnas hos dig :*

2013-11-23 @ 21:11:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0