Questions And Answers Part 2

 
Vilken sport gillar du mest?

Oj vilken svår fråga...något som alltid är roligt att kolla på är ju fotboll, så får nog säga att jag gillar den sporten mest.
 
Har du haft något djur/ skulle du vilja ha en?

Nej jag har aldrig haft något husdjur och om jag skulle få välja ett husdjur så skulle det vara hund, alla raser går bra förutom nakenhundar!
 
Vad brukar du göra på fritiden?

Jag brukar vara med kompisar o familjen, just nu håller jag inte på med någon sport så det blir att man ibland tränar hemma.
 
Favoritspelare inom någon sport?

Hmm...vilken svår fråga, men som jag sa förut så gillar jag fotboll och två tycker jag extra mycket om och det är Nilla Fischer och Kosovare Asllani.
 
Vilken är din favoritbok?

Jag har inte npgon direkt favoritbok, men jag gillar Mari Jungstetdt böcker som utspelar sig på Gotland.
 
Om du fick välja en sak du skulle vilja göra innan du dör, vad är det?

Oj vilken fråga, men en sak jag skulle vilja göra innan jag dör är att resa till Kina, USA och Australien.
 
 
Så detta var några frågor ni mailat till mig...fortsätt att maila frågor så ska vi se när jag svarar på dom :)Maila mig på [email protected]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0