Questions And Answers Part 1

 
Vilken är din favoritfärg?

Hmmm....just nu är det nog orange :)
 

Vad brukar du göra när du är ensam hemma?

Jag brukar alltid inbilla mig att det är någon  i huset...så det första jag gör är att jag sätter på tv på hög volym, sen går jag och gör något annat.
 

Vad brukar du lyssna på för musik?

Jag gillar att lyssna på allt möjligt, helst ska det vara lite fart i låten så att man kan dansa till den, annars så är det nog något jag gillar att lyssna på just den stunden.
 

Favoritkläder en varm dag?

Antingen en skön klänning eller så shorts och en bekväm tröja.
 

Favoritmat, dricka, snacks och godis?

Favoritmat...oj det är svårt, för jag gillar den mesta maten...men någonting som alltid går ner är köttfärs och något.
Favoritdricka...fanta eller hemmagjord saft.
Favoritsnacks...OLW!!! Smaken spelar inte så stor roll.
Favoritgodis...jag gillar det mesta, men något som alltid är gott är...plopp, kexchoklad och polkagris med någon god smak "ej med pepparmint"
 

Så detta var några frågor ni mailat till mig...fortsätt att maila frågor så ska vi se när jag svarar på dom :)
Maila mig på [email protected]
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0