Sorry

Det var egentligen meningen att jag skulle lägga upp bilder från Ölands resan, men det blev inte av idag för att jag för det första inte orkade, för det andra så har jag fixat skolsaker inför gymnasiet som börjar på måndag "då det nog blir mer bloggande", sen handlade vi saker inför min lillebrors kalas eftersom han fyller år på tisdag så ska vi ha släktkalas för han på söndag, för det tredje så har jag varit på ett humör som inte går att beskriva efter som den bäst bästisen i världen ska flytta imorgon "17 aug".
Det får mig att bli så ledsen, för jag vet verkligen inte vad jag skulle ha gjort utan henne, även om jag bara har kännt henne i 4 år så känns det som en evighet. Hon lärde mig en massa saker som jag inte skulle gjort om jag inte hade träffat henne, jag lärde mig att man inte behöver vara rädd för att vara sig själv. Jag lärde mig att finna mitt rätta jag, jag lärde mig saker om mig själv som jag inte visste,  jag har fått självförtroende tack vare henne, jag lärde mig att inte behöva må dåligt bara för att det fanns kränkande personer, jag lärde mig säga ifrån, jag lärde mig att skratta så som jag aldrig gjort förr. Jag lärde  mig att man inte behöver ha kontroll och veta allt man gör utan ta det som det kommer. Jag lärde mig att tänja på mina gränser. Jag lärde mig att det bara finns en person som vet allt om en! Jag vet att hon finns om det händer något, hon kan man verkligen berätta allt för!! Hon är den systern jag aldrig fick, jag vet allvarligt talat inte vem jag skulle vart om inte hon hade kommit in i mitt liv, visst finns det någon som vet mycket om mig men Madde vet verkligen allt om mig!! Hon har alltid stöttat mig , även om det har vart helknäppa saker. Om jag behövde en axel att gråta mot så fanns hon där, om jag behöde någon som muntrade upp mig så var det hon jag vände mig till, om det var någon som ville göra något knasigt eller snarare sagt GALET så ställde jag alltid upo för henne och hon för mig!! Så jag kan säga att det bästa i mitt liv det var Madelene "Madde" Viktoria Fransson! !!!!
Jag vet vem som kommer vara min hedertärna "min enda tärna också om jag får tillägga" jo det kommer vara Madde! När jag får barn "om jag får det" så kommer hon vara den första jag ringer, när jag blir gammal är det hon och jag som kommer sitta tillsammans på en parkbänk och mata fåglarna. Det kommer vara hon och jag livet ut!!! Hör ni det allihopa!!! DET KOMMER VARA HON OCH JAG LIVET UT!!!!!!!!
LOVE YAA!!!!!!!!!!!!!!!
Lycka till nu, stora pussar och bamsekramar från mig!!!!!!!!!!!! :*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0